, , , ,

آموزش برندسازی شخصی جهت افزایش فروش

برای ثروتمند شدن با آراد برندینگ عدد 1 را به 09120463354 ارسال نمایید.

اگر به فروش بیشتر فکر می کنید حتما فیلم آموزش برندسازی شخصی را به صورت رایگان در ادامه همین مطلب مشاهده کنید. شما می توانید به صورت فوق حرفه ای در حوزه کاری خودتان شناخته شده و برند شوید.

برندسازی شخصی چیست؟

در تعریف ساده اگر بخواهیم برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ را تعریف کنیم، به این موضوع خواهیم رسید که باید شخص شما در حوزه کاری خودش اعتبار پیدا کند و شناخته شده باشد. منظور از شخص شما، خودتان هستید.  پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی، یک برنامه جامع شخصی است که انسان ها را از هم متمایز می سازد.

برندسازی شخصی

چرا باید برندسازی شخصی کنیم؟

برای ایجاد تفاوت ها و ایجاد تمایز در کسب و کار نیاز هست برندسازی شخصی نمود. اینکه مشتری یک جنس مشخص و ثابت را می خواهد باید برایش فرق داشته باشد که این جنس را از چه کسی یا مجموعه ای خریداری می کند؟ آیا شما میل دارید یک غذای خوشمزه را در یک رستوران شناخته شده بخورید یا اینکه همان غذا را در هر جای غیر معتبر میل می کنید؟ کدام گزینه را انتخاب می کنید؟

لذا باید برندسازی شخصی نمود تا معنای حقیقی تفاوت را برای مشتری ملموس نمود. با ایجاد این تفاوت ها هر کسی نمی تواند برایتان شاخ شود و بگوید که بهترینیم. ولی اگر فضای کار را از حالت برندسازی شخصی جدا کنیم، هرکس می تواند ادعا کند که بهترین است و هیچ حالتی برای اثبات این موضوع وجود ندارد.

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی و مقایسه آن با مفهوم شهرت

به بیان ساده پرسونال برندینگ  آن چیزی است که شما درباره خود بیان می‌کنید. این که می‌خواهید چه فردی و با چه مهارت‌هایی و تخصص‌هایی باشید و آن‌ها را در رزومه و فعالیت‌هایتان نشان دهید. اما شهرت چیزی است که دیگران درباره شما می‌گویند. پرسونال برند تحت کنترل شماست، اما وقتی شهرت داشته باشید، کنترل آنچه درباره شما بیان می‌شود سخت‌ است. البته افراد با پرسونال برندینگ قوی به‌مرور در حرفه خود و بین متخصصین شهرت پیدا می‌کنند.

توجه

نداشتن صفحه شخصی فعال در اینترنت، باعث می‌شود با جستجوی نام شما، نتایجی مربوط به اشخاص دیگر نشان داده شود و این موضوع تأثیر منفی در نگاه فرد مراجعه‌کننده به شما خواهد داشت، مخصوصاً اگر حوزه فعالیت شما مرتبط به تکنولوژی و یا اینترنت است، به این مسئله بیشتر توجه کنید.

برندسازی شخصی

چگونه برندسازی شخصی کنیم؟

خودتان باشید
استراتژی برند شخصی شما باید از آنچه هستید نشات بگیرد. استفاده از عناوین و جایگاه‌های تقلبی در برندسازی در بلندمدت جوابگو نخواهد بود.

ویژگی‌های اصلی استراتژی برند شخصی چهار مورد زیر است:

  • تمایز: کپی کردن، از شما یک بازیگر درجه‌دو می‌سازد.
  • تمرکز: سعی کنید استراتژی برند شخصی خود را در یک عبارت خلاصه کنید.
  • اعتبار و قانونی بودن: استراتژی برند شخصی شما باید بر اساس آنچه شما هستید و دارایی‌ها و تجربیات شما تعریف شود و صرفاً چیزی را می‌توانید ادعا کنید که واقعیت داشته باشد.
  • جذابیت در بازار: استراتژی خود را طوری در نظر بگیرید که در بازار خریدار داشته باشد. به عبارتی بر توانایی‌ها و مهارت‌هایی تمرکز کنید که کاربردی و نیاز بازار باشد.

برای ثروتمند شدن با آراد برندینگ عدد 1 را به 09120463352 ارسال نمایید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید