آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا همراه با کپی رایتینگ

علی خوانساری هستم مشاور آراد برندینگ.
جهت مشاوره رایگان عدد ۲ را به ۰۹۱۲۰۶۸۸۶۹۲ ارسال نمایید.

فیلم آموزش تولید محتوا همراه با کپی رایتینگ، کپی رایتینگ (نوشتن محتوای تبلیغاتی) چگونه است؟ در این قسمت با استاد زیارکلائی همراه باشید تا یاد بگیرید در کمتر از ۱۰ دقیقه یک محتوای سئو شده به سبک کپی رایتینگ خلق کنید و در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

تولید محتوای وبلاگ یک نوع جنگ است! جنگی که در آن ایده های شما باید پیروز میدان باشند . و دشمن شما کیست؟ مجموعه ای از هزاران هزار عامل حواس پرتی و عدم تمرکز و کم حوصلگی مخاطب برای خواندن محتوای شما .

همایش آرادبرندینگ

مشخصا برای پیروزی در این نبرد نیاز به پیشرفته ترین جنگ ابزارهای هوشمند دارید اما هیچ کدام از این ها برای شما کارا نخواهند بود اگر به فکر یادگیری مهارت تولید محتوا به صورت حرفه ای نباشید و به صورت یک فرد مبتدی برای تولید محتوای وبلاگ تان ایده پردازی کنید.

پرش از این مرحله = شکست شما در حرفه ای شدن برای تولید محتوا

راهنمای تولید محتوای سایت به سبک کپی رایتینگ

  • قدم اول در تولید محتوای سایت: عنوان مقاله را قبل از هر چیزی در ذهنتان مجسم کنید. بزرگترین اشتباه یک نویسنده این است که بدون اینکه عنوانی در ذهنش داشته باشد شروع به نوشتن میکند. عنوان، دقیقا مانند تعیین یک مقصد برای سفر است. الزاما نیاز نیست عنوان اصلی و نهایی مقاله را بنویسید، جوری که امکان تغییر آن نباشد. بلکه بیشتر هدف این است که یک مقصد حدودی تعیین کنیم تا بتوانیم نقشه سفر درستی برای رسیدن به مقصد طراحی کنیم.عنوان اولیه باید جوری باشد که قبل از هر خواننده و مخاطبی خودتان را به وجد بیاورد و ذوق زده شوید. در تولید محتوا و نویسندگی یک اصل قدیمی وجود دارد:
توجه

اگر جوری می نویسید که برای خودتان هیچ جذابیتی ندارد مطمئن باشید که برای مخاطب هم هیچ جذابیتی نخواهد داشت

پس بهتر است قبل از اینکه پشت میز کارتان بروید و شروع به نوشتن کنید، در ذهنتان داستان کلی مقاله یا محتوای مورد نظرتان را بسازید و انقدر با آن بازی کنید که برای خودتان جالب و هیجان انگیز باشد.

  • قدم دوم در تولید محتوای وبلاگ: یک مقدمه ای بنویسید که که قلابی برای گرفتن مخاطب باشد.این دلیل قانع کننده ای نیست که چون در حال حاضر نویسنده افتضاحی هستید همین طور افتضاح بمانید! برای اینکه یک تولید کننده محتوای حرفه ای شوید باید تلاش کنید و باید یاد بگیرید حتی در خواب، حتی در سفر، حتی در دستشویی… خلاصه همه وقت و همه جا. برای شروع هم نمی خواهد کار خاصی بکنید جز خواندن! هر چیزی که دم دست تان میرسد بخوانید، از یک مجله زرد و رمان دوست داشتنی تا وبلاگ های مختلف و  محتواهای متنی آنلاین.

در این مرحله فقط مهم این است که بخوانید. و در همین خواندن ها از خاصیت اسمزی برای برداشتن ایده های ناب و روش های عالی نوشتن محتوای جذاب استفاده کنید.

روش یادگیری اسمزی در تولید محتوا: برای اینکه بتوانید یک کپی رایتر یا تولید کننده محتوای حرفه ای شوید باید برای ورودی ها به مغزتان و قوانینی که باید یاد بگیرید یک غشای نیمه تراوا (غشایی که هوشمندانه و با هدف و برنامه ریزی خاصی به بعضی از مواد اجازه عبور می دهد و بعضی دیگر نه !) در نظر بگیرید که فقط به نکته ها و موضوعات خاصی اجازه ورود می دهد.

آموزش تولید محتوا

به این شکل شما طبق قوانین خودتان یاد میگیرید و همیشه سبک خودتان را خواهید داشت نه اینکه کپی بردار شوید.

اگر تا این لحظه نویسنده افتضاحی بودید مشخصا تقصیر خودتان نبوده ولی اینکه از این لحظه نویسنده افتضاحی بمانید قطعا مقصر خودتان هستید. و برای حرفه ای شدن در تولید محتوا و خصوصا کپی رایتینگ باید دائما در حال خواندن و دیدن و شنیدن و لمس کردن و بوییدن محتواهای مختلف باشید و همیشه در حال یادگیری!

شبکه های اجتماعی گروه شرکت های آراد

فیلم آموزش تولید محتوا همراه با کپی رایتینگ

جهت یادگیری سریعتر و بهتر، فیلم آموزش تولید محتوا همراه با کپی رایتینگ را بخش زیر دانلود و مشاهده نمایید.

مریم حسنی هستم مشاور آراد برندینگ.
جهت مشاوره رایگان عدد ۲ را به ۰۹۱۲۰۱۶۹۵۱۳ ارسال نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *