, , ,

آموزش ساخت عنوان سایت طبق قوانین سئو ۲۰۱۹

عنوان سایت مناسب برای سایت چیست؟ فرق عنوان سایت با عنوان مقالات سایت در چیست؟ قوانین سئو ۲۰۱۹ و نحوه ساخت عنوان خبرها برای جذب مشتری بیشتر و کسب رتبه اول گوگل موضوع آموزشی امروز ما خواهد بود.
اگر به تجارت الکترونیک می پردازید و می خواهید از طریق فضای اینترنت مشتری ها به سوی شما سرازیر شوند، بایستی سایتی بهینه سازی شده داشته باشید که در آن محتوایی طبق قوانین سئو ۲۰۱۹ تولید شود. یکی از بخش های مهم هر محتوا، عنوان یا Title آن متن یا نوشته می باشد که امروز در قوانین سئو وردپرس بیشتر به این امر اختصاص داده می شود.

سئو عنوان سایت

عنوان سایت و نوشته چیست؟

هر سایتی دارای عنوانی می باشد. به عنوان مثال شما در حال مطالعه این مقاله آموزشی بر روی سایت آراد برندینگ هستید که در اینجا عبارت “آراد برندینگ” نقش عنوان سایت را ایفا می کند و در این سایت، مقاله ای تحت عنوان “آموزش ساخت عنوان سایت طبق قوانین سئو ۲۰۱۹” وجود دارد که شما دقیقا در آن صفحه حضور دارید. پس عنوان سایت با عنوان نوشته از هم تفاوت دارند و در قوانین سئو این موضوع مطرح است که هیچگاه نباید عنوان سایت با عنوان نوشته ها برابر و یکسان باشد.

چرا باید عنوان نوشته و سایت را سئو کنیم؟

اگر سئو سازی عنوان سایت یا نوشته ها به درستی انجام نشوند، سایت شما در موتورهای جستجو همچون گوگل، قابل جستجو نیستند و لذا شما مشتریان خودتان را از دست خواهید داد. لذا بایستی حتما عنوان سایت و عنوان نوشته های خود را در وردپرس سئو سازی کنید تا بتوانید از طریق موتورهای جستجو دیده شود و مشتری داشته باشید.

سئو عنوان سایت

قوانین سئو ۲۰۱۹ در رابطه با عنوان مقالات سایت

در سئو ۲۰۱۹ تاکید بر شناخت مشتری است و ساخت عنوان بر اساس نیاز های او. در قسمت قبلی در مورد نحوه تحقیق کلمات کلیدی و شناخت نیازهای مشتری صحبت کردیم و حال قصد داریم با توجه به پیدا کردن کلمات کلیدی مورد نیاز مشتریان، عنوانی بسازیم تا سایت ما در صفحه اول گوگل دیده شود و در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد. در ادامه فیلم آموزشی این موضوع را می توانید دانلود کنید.

فیلم آموزشی ساخت عنوان سایت طبق قوانین سئو ۲۰۱۹

جهت دریافت فیلم آموزشی سئو ۲۰۱۹ می بایست عضو آراد برندینگ بوده باشید تا بتوانید فیلم ها را به صورت رایگان دانلود کنید. برای دریافت فیلم کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

کاربر گرامی

دانلود فایل های آموزشی، فقط برای نمایندگان آراد برندینگ ممکن می باشد.

جهت دریافت نمایندگی آراد برندینگ، ابتدا نام شهر خود را به 10006525 پیامک نمایید.

در صورتی که پیشتر نمایندگی آراد برندینگ را دریافت نموده اید بر روی لینک ورود کلیک نموده و با اکانت خود وارد شوید.

به دنبال افزایش درآمد و برندسازی هستید؟

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۰۲۸۹۱۷۳
7 پاسخ
  1. امیر احسان رهبری
    امیر احسان رهبری گفته:

    سلام و عرض ادب
    سپاس از آموزش بسیار مفیدتان. سه سوال از خدمتتان داشتم:
    ۱- اگر ۱۰ سایت داشته باشیم، برای هر سایت باید یک اکسل جداگانه داشته باشیم؟ و برای هر کلمه کلیدی به طور منحصر بفرد در هر سایت خبر ایجاد کنیم یا می توان یک خبر برای یک کلمه کلیدی ایجاد و در بقیه کپی کرد؟
    ۲- در سئو ۲۰۱۸، کلید واژه کانونی نمی توانست بیش از ۳ کلمه باشد. اما برداشت من از صحبتهای این جلسه این بود که در ۲۰۱۹ چنین محدودیتی وجود ندارد. آیا برداشت بنده صحیح است؟ مثلا “مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران” خود می تواند کلید واژه کانونی باشد؟
    ۳- اگر خبرها از مرز ۳۰۰ محتوا رد شده باشد و از طرفی بیش از ۱۰۰۰ کلمه کلیدی برای حوزه مان داشته باشیم، اول جایگاه کلمه کلیدی و عنوان های قبلی که نوشته ایم را چک کنیم و در صورت جایگاه نگرفتن، مجدد برای همانها با روندی که فرمودین اصلاحات انجام دهیم یا با کلمه کلیدی های جدید شروع به تولید عنوان و محتوا کنیم؟
    پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم

  2. هادی افتخارپور
    هادی افتخارپور گفته:

    سلام مهندس جان ببخشید که سوال ربطی به این موضوع و آموزش ندارد اما از واحد فنی که پرسیدم فرمودند از قسمت نظرات سایت سوال کنید. در سایت اصلی یکی از خبرها اشتباها حذف شده و در همان لحظه بازگردانی شده است. اما در حال حاضر با این که در پنل کاربری و قسمت نوشته ها موجود است ولی با کلیک کردن روی آن جهت نمایش، این امر امکان پذیر نیست و فکر می کنم پیوند یکتای آن با مشکل مواجه شده .
    عنوان خبر: حداقل خرید عصاره و اسپری زعفران بهرامن
    آدرس سایت : zaferaniha.ir
    ببخشید چون لینک خبر مشکل داشت نتونستم لینک بفرستم.
    باتشکر از شما

  3. جواد تهمتن
    جواد تهمتن گفته:

    سلام مهندس عزیز
    ۱٫ تشکر بابت آموزش کامل و جامع شما
    ۲٫ بابت یک محصول که چند سایت داره، (بابت یک کلمه کلیدی تجاری) باید یک عنوان تولید کنم و همین عنوان رو برای همه سایت ها استفاده کنم؟ یا اینکه برای هر سایت عنوان متفاوت درست کنم؟
    ۳٫اشاره کردین اگر کلمه کلیدی رو سرچ کردیم و جایگاه نداشت، عین عنوان رو سرچ کنیم و اگر تا صفحه ۵ هم بود میشه خبر رو به صفحه اول اورد. برای اینکار باید خبر رو ادیت کنیم و مطالب و تصاویر بهتری درج کنیم؟؟
    با تشکر
    جواد تهمتن – خرما آراد
    http://www.araddatespalm.ir

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید