,

مشتری مداری در بانک های خارجی

مشتری مداری در بانک های خارجی و دیگر بانک ها چگونه می باشد.
روابط خلاق میان مشتریان و بانک ها و مجموعه خدمات با کیفیت خریداری شده و در هنگام خرید به کیفیت و رابطه بین دو طرف مشتری و کارمند بستگی دارد.
قضاوت مشتریان در بانک های خارجی بر اساس میزان توانمندی بانک در کمک به توسعه های تجارت می باشد.
چیزی که برای مشتریان ارزش تعیین کننده و نهایی را دارد توانایی بانک در ارائه سرویس مورد نظرشان می باشد.
مشتریان بانک ها این حق را دارند که از طریق رسانه هایی عمومی خدمات بانک را شناسایی کنند و آن ها را از اولین مرحله تا آخرین تشریح نمایند و هرگز فکر این را که مشتری واقف به این خدمات باشد را نکنند.