, , ,

برندسازی آراد، راهی برای شروع تجارت

برای ثروتمند شدن با آراد برندینگ عدد 1 را به 09120169513 ارسال نمایید.

برندسازی با آراد

اگر با مدل کاری ما به خوبی آشنا شوید، متوجه خواهید شد که آراد شما را به برندسازی دعوت می‌کند. ما در مدل برندسازی خود هیچ‌گاه تولید نمی‌کنیم، هیچ‌گاه انبار نمی‌کنیم، هیچ‌گاه وارد نمی‌کنیم. ما تنها روی تولیدات موجود، انبارهای موجود و واردات قبلی کار می‌کنیم. به این دلیل نیازی به سرمایه نداریم، ریسک نمی‌کنیم و هیچ مشکلی برای ما به وجود نمی‌آید. برای همه امکان‌پذیر است که بدون دغدغه وارد تجارت شوند.

پاسخ به دغدغه‌های برندسازی

وقتی مدل کاری خود را کامل توضیح می‌دهیم و شما کامل یاد می‌گیرید، دغدغه‌ای در ذهن‌تان به‌ وجود می‌آید. آن دغدغه این است که وقتی ما این کار را انجام می‌دهیم، چرا مشتری مستقیم از خود تأمین‌کننده خرید نمی‌کند؟ چرا مشتری مستقیم به سراغ کارخانه نمی‌رود و از ما خرید می‌کند؟ آیا این دغدغه باعث می‌شود شما به نتیجه برسید؟ نه، این روش جواب نمی‌دهد.
می‌خواهم دو جواب به این حرف بدهم؛ یک جواب تجربی و دو جواب عقلی. جواب تجربی این است که ما از سال ۹۰ این کار را انجام می‌دهیم، بارها و بارها تکرار کردیم و هیچ مشکلی هم به وجود نیامده است. پس حرف شما از نظر تجربی غلط است.
حال به سراغ دلایل عقلی می‌روم. دلیل اول در بحث عقلی این است که چون همه کارخانه‌دارها و تولیدکننده‌ها قدیمی و سنتی هستند، هر کاری که می‌کنند و هر برنامه‌ای که دارند، در بازارِ سنتی است. شما می‌بینید که کارخانه ایکس میلیاردها تومان هزینه تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی می‌کند، در نمایشگاه‌ها حضور دارد. ولی هزار تومان هم در فضای اینترنت خرج نمی‌کند. چرا چنین کاری می‌کند؟ آیا اینترنت جواب نمی‌دهد؟ خیر، به این دلیل این کار را می‌کند که بلد نیست، نمی‌داند. مدیر این کارخانه یک فرد هفتاد ساله است و تا امروز یک پرتقال هم از اینترنت خرید نکرده و اعتقادی هم به اینترنت ندارد.

مهم ترین مزیت آراد

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آراد و یکی از مهم‌ترین دلایل رشد کسانی که با آراد کار می‌کنند، همین است: آن‌ها در بستری کار می‌کنند که بزرگان اقتصاد در آن حضور ندارند و بدون رقیب پیش می‌روند.
بحث دومی که در دلایل عقلی وجود دارد این است که ما به نحوی اعتمادسازی و برندسازی می‌کنیم که اصلا مشتری متوجه نمی‌شود ما کارخانه نداریم.
سؤالی از شما دارم. آیا محصولاتی که امروز به‌عنوان تولیدات یک کارخانه به آن‌ها نگاه می‌کنید، دیدید؟ آیا کارخانه تبرک را از نزدیک دیدید؟ آیا کارخانه اویلا و فامیلا را از نزدیک دیدید؟ اگر شما برند کاله را به‌عنوان یک کارخانه و تأمین‌کننده واقعی می‌شناسید، کارخانه آن را هم دیده‌اید؟ نه. کاله کارهایی را انجام داده و پارامترهایی را پیاده کرده تا شما به آن به‌عنوان یک برند، یک تولیدکننده و یک کارخانه اعتماد کردید.

اعتمادسازی در آراد

ما همین کار را انجام می‌دهیم، یعنی آنقدر خوب اعتمادسازی می‌کنیم، آنقدر خوب برندسازی می‌کنیم که اصلا مشتری گمان نکند ما تولیدکننده نیستیم. به او القا شود که ما خودِ کارخانه‌دار هستیم و راحت‌تر به ما اعتماد کند.
چند شب پیش یکی از دوستان به اینجا آمده بود و او هم همین دغدغه را داشت که مشتری‌ها از خود کارخانه می‌خرند. مدتی صحبت کردیم و بعد گفت: مهندس فلانی را می‌شناسید؟ گفتم: بله، چطور؟ گفت: «ما از ایشان خرید کردیم. محصول خوبی داشتند، کارخانه خوبی دارند». جالب است فردی که اسم برد، از قدیمی‌های آراد بود و سال‌هاست که با ما کار می‌کند و تولیدکننده نیست، تنها یک برندساز حرفه‌ای است. وقتی به او گفتم: آقای فلانی که شما از او خرید کردید، کارخانه‌‌دار نیست. باور نکرد. گفت: نه، ما فیلم و عکس از [کارخانه] او دیدیم. گفتم: الان به خود او زنگ می‌زنم. به خود او زنگ زدم و روی بلندگو گذاشتم. گفتم: فلانی، تولیدکننده‌ای؟ گفت: نه.
این دوست عزیزی که برای اولین بار مجموعه ما را می‌دید، کاملا تعجب کرده بود. او در اینجا فهمید که می‌توان با برخی پارامترهای برندسازی و ویژگی‌های اعتمادسازی، کاری کرد که مشتری به‌راحتی به شما اعتماد کند و اصلا فکر نکند که شما صرفا شخصی بین او و تولیدکننده هستید و به‌راحتی به شما پول بدهد.
پس نگران این موضوعات نباشید. این دیدگاه چه از نظر عقلی و چه از نظر تجربی، دیدگاه غلطی است و ما به‌راحتی این موضوع را حل خواهیم کرد.

قائم مقام آراد

برای ثروتمند شدن با آراد برندینگ عدد 1 را به 09120169513 ارسال نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید