ارتباط با مخاطب ، مشاوره کسب و کار

جهت مشاوره رایگان شروع به کار با آرادبرندینگ عدد ۲ را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۱۹ پیامک نمایید.

آشنایی با سیستم آراد برندینگ

این فایل آموزشی برای دوستانی است که اطلاعات کافی از مجموعه ما ندارند و رویه کار آراد را نمی‌شناسند. مختصر توضیحی می‌دهم تا با سیستم آراد آشنا شوند و بدانند که برنامه و ساختار ما در چه اشلی پیش می‌رود. اگرچه تمام آنچه که ما انجام می‌دهیم را نمی‌شود یک‌جا در یک فایل توضیح داد و باید در چند مرحله توضیح داده شود، اما مقدمه‌ای بر شروع کار است تا با این مفهوم و ساختار آشنا شوید.

 

 

اول از همه، مبنی کار روش‌های گذشته (یا به اصطلاح بعضی سنتی و به اصطلاح بعضی روش‌های مرسوم) تقاضای بازار نبوده است و بیشتر روی عرضه کار می‌کرده‌اند. یعنی نگاه می‌کردند که در بازار چه کسی چه جنسی را بیشتر می‌خرد و سراغ همان شخص می‌رفته‌اند که بیا و از ما هم بخر. همیشه دنبال خریدارهای بزرگ و خریدارهایی بوده‌اند که امروز مصرف‌کننده هستند و این کار را تأمین می‌کنند. اولین مشکل و مانعی که این مسئله در کسب و کار ایجاد می‌کند این است که کسانی که این کالا را تأمین می‌کنند یا کسانی که خریدار هستند و در این بازار به‌نام هستند و سراغشان می‌رویم، حرفه‌ای هستند و سود کافی به ما نمی‌دهند و شرایط معامله او با ما سخت است و از طرفی کسان دیگری هم به آن‌ها دسترسی دارند و این سطح رقابت کار را بالا می‌برد.

 

 

شبکه های اجتماعی گروه شرکت های آراد

ساختار براساس تقاضا

اما در آراد ساختار براساس تقاضا است؛ چه در بازار داخلی و چه در بازارهای جهانی، تفاوتی ندارد. تقاضای بازار را باید پیدا کنید. یعنی باید کاری بکنید که مسیرهای تقاضا به سمت ما بیاید و ما براساس تقاضاها مشتری‌های خود را به دست آوریم.

 

تفاوت این مسیر با مسیرهای دیگر در این است که در این روش دیگر نیازی نیست که بنشینیم و کشورها و مسیرهای مختلف دنیا را آنالیز کنیم که در کدامیک بیشترین نیاز این کالا وجود دارد. ما می‌آییم رفتارهای مردم را در کل دنیا تحلیل می‎کنیم و براساس رفتارهای مردم و تقاضاهایی که در بازارهای جهانی وجود دارد مسیر خود را باز می‌کنیم تا مشتری‌ها دنبال ما باشند و به ما دسترسی پیدا کنند. این اصل اول ما در آراد و در بازاریابی و تجارت و تبلیغات مدرن است؛ تبلیغاتی که مرسوم نیستند و اکثر مردم از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند.

اگرچه این مسئله کم‌کم دارد در بازارهای جهانی ایجاد می‌شود و روش‎های مبتی بر تقاضا نسبت به روش‌های مبتی بر عرضه بیشتر شده است، اما هنوز هم شرکت‌های بسیار بزرگی هستند که دنبال جمع‌آوری داده‌ها هستند تا بتوانند بازارهای بزرگی پیدا کنند. به جای اینکه در مسیر تقاضاها قرار بگیرند هزینه‌های بسیار زیادی می‌کنند تا بتوانند مشتری‌های بااستعداد را پیدا کنند و این اشتباه است.

در فایل‌های بعدی درباره اینکه چه نکات دیگری در آراد به عنوان تفاوت‌های ساختاری در تجارت مدرن وجود دارد، صحبت خواهم کرد.

 

برای ارتباط و دریافت مشاوره از استاد نظام پرور می توانید با شماره ذیل تماس حاصل نمایید:

مشاور تجاری و برندسازی

فایل صوتی مهندس نظام پرور را را می توانید در همین قسمت بشنوید.

 

 

 

 

درخواست مشاوره شروع کار

فرم ثبت نام مشاوره شروع کار
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *